Re-Match vil dække udgifter til børsprospekt med ukendt strategi

Hvornår og hvordan udgifterne til de såkaldte advisory fees i forbindelse med børsnoteringen dækkes, afhænger af hvilken vej Re-Matchs bestyrelse nu vælger at gå med selskabet, siger formand Laurits Bach Sørensen.
Foto: Nordic Alpha Partners / PR
Foto: Nordic Alpha Partners / PR

Med sidste uges droppede børsnotering står genanvendelsesvirksomheden Re-Match med en tocifret millionregning til rådgivere, som det endnu ikke ligger fast, hvordan skal betales.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også