Re-Match vil dække udgifter til børsprospekt med ukendt strategi

Hvornår og hvordan udgifterne til de såkaldte advisory fees i forbindelse med børsnoteringen dækkes, afhænger af hvilken vej Re-Matchs bestyrelse nu vælger at gå med selskabet, siger formand Laurits Bach Sørensen.
Foto: Nordic Alpha Partners / PR
Foto: Nordic Alpha Partners / PR

Med sidste uges droppede børsnotering står genanvendelsesvirksomheden Re-Match med en tocifret millionregning til rådgivere, som det endnu ikke ligger fast, hvordan skal betales.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også