CleantechWatch

Re-Match vil dække udgifter til børsprospekt med ukendt strategi

Hvornår og hvordan udgifterne til de såkaldte advisory fees i forbindelse med børsnoteringen dækkes, afhænger af hvilken vej Re-Matchs bestyrelse nu vælger at gå med selskabet, siger formand Laurits Bach Sørensen.

Foto: Nordic Alpha Partners / PR

Med sidste uges droppede børsnotering står genanvendelsesvirksomheden Re-Match med en tocifret millionregning til rådgivere, som det endnu ikke ligger fast, hvordan skal betales.

Kapitalindsprøjtningen af børsnoteringen på sammenlagt 260 mio. kr. skulle have været med til at dække de såkaldte advisory fees på 19,2 mio. kr. – udgifter til blandt andet advokathusene Gorrissen Federspiels og DLA-Pipers arbejde med børsprospektet, som tidligere i oktober skulle have sendt Re-Match på Nasdaqs vækstbørs First North.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs