CleantechWatch

Re-Match vil dække udgifter til børsprospekt med ukendt strategi

Hvornår og hvordan udgifterne til de såkaldte advisory fees i forbindelse med børsnoteringen dækkes, afhænger af hvilken vej Re-Matchs bestyrelse nu vælger at gå med selskabet, siger formand Laurits Bach Sørensen.

Foto: Nordic Alpha Partners / PR

Med sidste uges droppede børsnotering står genanvendelsesvirksomheden Re-Match med en tocifret millionregning til rådgivere, som det endnu ikke ligger fast, hvordan skal betales.

Kapitalindsprøjtningen af børsnoteringen på sammenlagt 260 mio. kr. skulle have været med til at dække de såkaldte advisory fees på 19,2 mio. kr. – udgifter til blandt andet advokathusene Gorrissen Federspiels og DLA-Pipers arbejde med børsprospektet, som tidligere i oktober skulle have sendt Re-Match på Nasdaqs vækstbørs First North.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs