Digital omstilling for 100 mio. kr. har skabt nye forretningsområder for DHI

Vandrådgivervirksomheden DHI gennemgår lige nu en massiv digital transformation og har siden 2017 hvert år investeret en hel bundlinje i omstillingen. Det har skabt nye ydelser og forretningsmodeller, hvor rådgivning i stigende grad bliver til driftsopgaver.
"På verdensplan er DHI mig bekendt den, der løber stærkest og går forrest inden for digitalisering af vandsektoren," siger CEOi DHI, Antoine Labrosse. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
"På verdensplan er DHI mig bekendt den, der løber stærkest og går forrest inden for digitalisering af vandsektoren," siger CEOi DHI, Antoine Labrosse. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

En omfattende investering på over 100 mio. kroner i digital omstilling har medført nye teknologier, ydelser og forretningsmodeller for vandrådgiverorganisationen DHI, som ifølge topchefen dermed lige nu oplever en "fundamental transformation" af virksomheden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også