CleantechWatch

Digital omstilling for 100 mio. kr. har skabt nye forretningsområder for DHI

Vandrådgivervirksomheden DHI gennemgår lige nu en massiv digital transformation og har siden 2017 hvert år investeret en hel bundlinje i omstillingen. Det har skabt nye ydelser og forretningsmodeller, hvor rådgivning i stigende grad bliver til driftsopgaver.

"På verdensplan er DHI mig bekendt den, der løber stærkest og går forrest inden for digitalisering af vandsektoren," siger CEOi DHI, Antoine Labrosse. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

En omfattende investering på over 100 mio. kroner i digital omstilling har medført nye teknologier, ydelser og forretningsmodeller for vandrådgiverorganisationen DHI, som ifølge topchefen dermed lige nu oplever en "fundamental transformation" af virksomheden.

DHI har tre år i træk investeret et beløb på størrelse med det resultat, virksomheden typisk præsterer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs