Rockwool-topchef går efter tocifret vækst i salg af alternative stenuldsprodukter

En vækst på over 10 pct. i salget af klima- og miljøløsninger i Rockwools systemdivision er eneste årsag til, at stenuldskoncernen holder sig inden for sine udmeldte vækstmål. Topchef forudser, at solid vækst i divisionen bliver standarden fremadrettet.
Rockwool-topchef Jens Birgersson vander planter placeret i stenuldsløsningen Grodan, der gør det muligt at dyrke fødevarer uden pesticider og med et reduceret vandforbrug. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Rockwool-topchef Jens Birgersson vander planter placeret i stenuldsløsningen Grodan, der gør det muligt at dyrke fødevarer uden pesticider og med et reduceret vandforbrug. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Det er ikke salg af isolering, som redder Rockwools resultat i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også