CleantechWatch

Rockwool-topchef går efter tocifret vækst i salg af alternative stenuldsprodukter

En vækst på over 10 pct. i salget af klima- og miljøløsninger i Rockwools systemdivision er eneste årsag til, at stenuldskoncernen holder sig inden for sine udmeldte vækstmål. Topchef forudser, at solid vækst i divisionen bliver standarden fremadrettet.

Rockwool-topchef Jens Birgersson vander planter placeret i stenuldsløsningen Grodan, der gør det muligt at dyrke fødevarer uden pesticider og med et reduceret vandforbrug. Foto: Stine Bidstrup/ERH

Log ind for at læse artikler

Velkommen til CleantechWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv CleantechWatch i 21 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede