CleantechWatch

Rockwool-topchef går efter tocifret vækst i salg af alternative stenuldsprodukter

En vækst på over 10 pct. i salget af klima- og miljøløsninger i Rockwools systemdivision er eneste årsag til, at stenuldskoncernen holder sig inden for sine udmeldte vækstmål. Topchef forudser, at solid vækst i divisionen bliver standarden fremadrettet.

Rockwool-topchef Jens Birgersson vander planter placeret i stenuldsløsningen Grodan, der gør det muligt at dyrke fødevarer uden pesticider og med et reduceret vandforbrug. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Det er ikke salg af isolering, som redder Rockwools resultat i år.

Mens kerneforretningens omsætning er på tilbagetog i tredje kvartal og mere eller mindre stillestående årets første ni måneder, er det imidlertid en anden historie, topchef Jens Birgersson kan fortælle, når han kigger i regnskabsbøgerne for Rockwools systemdivision.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Jysk forsyning skifter ud på toppost

Adm. direktør Ole Texel Jakobsen stopper til august i Samn Forsyning for at hellige sig til andre ting. Den nye mand i spidsen kommer med erfaring fra Tour de France-planlægning og mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs