"Som markedsleder vil du ikke vokse med 10 pct. i et aftagende marked"

Selv om væksten lander i den lave ende af forventningerne, er Rockwools topchef godt tilfreds med præstationen i tredje kvartal, hvor forretningen var gearet til et marked præget af uro og store udsving. December er svær at spå om, men toplinjen ventes at overstige sidste år.
Foto: Thomas Emil Sørensen/ERH
Foto: Thomas Emil Sørensen/ERH
Af Simon Valeur og Emma Gelbjerg-Hansen

At Rockwool lander i den lave ende af det nedjusterede vækstmål fra halvåret på 2-5 pct., får ikke stenuldkoncernens topchef til at ryste på hænderne. Tværtimod.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også