Teknologi, big data og adfærdspsykologi skal få danskerne til at bruge mindre vand
Teknologivirksomheden Aguardio har rejst ti mio. kr. til udvikling og produktion af en sensor, der kan kappe en femtedel af vandforbruget fra brusebad. Opskriften på succes skal ifølge stifter Thomas Munch-Laursen findes i en kombination af data, teknologi og adfærdsforståelse.
![Foto: Aguardio/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11854526.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78om1ozom6sspg2kk6l.jpg)
Af Emma Gelbjerg-Hansen
En kombination af teknologi, data og adfærdspsykologi.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.