Teknologi, big data og adfærdspsykologi skal få danskerne til at bruge mindre vand

Teknologivirksomheden Aguardio har rejst ti mio. kr. til udvikling og produktion af en sensor, der kan kappe en femtedel af vandforbruget fra brusebad. Opskriften på succes skal ifølge stifter Thomas Munch-Laursen findes i en kombination af data, teknologi og adfærdsforståelse.
Foto: Aguardio/PR
Foto: Aguardio/PR
Af Emma Gelbjerg-Hansen

En kombination af teknologi, data og adfærdspsykologi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også