CleantechWatch

Vandselskab om coronanedlukning: "Virksomhedens kultur har været udfordret"

Øgede krav og retningslinjer og et savn til det sociale har fyldt meget i arbejdet under coronanedlukningen hos vandselskabet Vandcenter Syd – og selvom meget kan løses virtuelt, kræver nogle møder menneskelig kontakt, lyder det.

Foto: Vandcenter Syd/PR

Selvom vandselskaber fra regeringens side allerede i begyndelsen af coronakrisen blev karakteriseret som kritisk infrastruktur, så har øgede krav til hygiejne, retningslinjer for fysisk kontakt og et savn til det sociale alligevel fyldt meget i arbejdet hos det fynske vandselskab Vandcenter Syd.

CleantechWatch har spurgt direktør i Vandcenter Syd, Mads Leth, hvordan vandselskabet har tacklet coronakrisen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs