Vandselskab om coronanedlukning: "Virksomhedens kultur har været udfordret"

Øgede krav og retningslinjer og et savn til det sociale har fyldt meget i arbejdet under coronanedlukningen hos vandselskabet Vandcenter Syd – og selvom meget kan løses virtuelt, kræver nogle møder menneskelig kontakt, lyder det.
Foto: Vandcenter Syd/PR
Foto: Vandcenter Syd/PR
Af Emma Gelbjerg-Hansen

Selvom vandselskaber fra regeringens side allerede i begyndelsen af coronakrisen blev karakteriseret som kritisk infrastruktur, så har øgede krav til hygiejne, retningslinjer for fysisk kontakt og et savn til det sociale alligevel fyldt meget i arbejdet hos det fynske vandselskab Vandcenter Syd.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også