Corona vender Aguardios forretning på hovedet: Nu skal vi bruge mere vand
Aguardios salg af vandbesparende teknologi til hoteller er gået helt i stå under coronaudbruddet. Til gengæld har cleantech-virksomheden nu lavet et produkt, der skal få os til at vaske hænder oftere og i længere tid.
!["Det, vi har lært i al den her coronasnak, der har været, er vigtigheden af at have god håndhygiejne," siger medstifter og CEO i Aguardio, Thomas Munch-Laursen. | Foto: Niels Christensen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12036767.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79uvmnsiwkh1er9vjhoe.jpg)
Coronaudbruddet har ramt mange virksomheder på salg og indtjening. Derfor er de nu tvunget til at finde nye veje.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.