CleantechWatch

Corona vender Aguardios forretning på hovedet: Nu skal vi bruge mere vand

Aguardios salg af vandbesparende teknologi til hoteller er gået helt i stå under coronaudbruddet. Til gengæld har cleantech-virksomheden nu lavet et produkt, der skal få os til at vaske hænder oftere og i længere tid.

"Det, vi har lært i al den her coronasnak, der har været, er vigtigheden af at have god håndhygiejne," siger medstifter og CEO i Aguardio, Thomas Munch-Laursen. | Foto: Niels Christensen

Coronaudbruddet har ramt mange virksomheder på salg og indtjening. Derfor er de nu tvunget til at finde nye veje. 

Det gælder også hos cleantech-virksomheden Aguardio, der nu har mere end svært ved at sælge sit sensorsystem, der giver kunder mulighed for at overvåge deres vandforbrug, når de tager brusebad.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Alfa Laval vokser en anelse i Danmark

Den svenske industrikæmpes danske aktiviteter, der blandt andet gør sig inden for løsninger til spildevandssektoren, nærmer sig en omsætning på seks mia. kr.

Færre unge går ingeniørvejen

Både på civilingeniør- og på diplomingeniøruddannelserne har ifølge nye ansøgningstal for de videregående uddannelser oplevet et fald i ansøgere. Det overrasker ingeniørernes formand.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs