Corona vender Aguardios forretning på hovedet: Nu skal vi bruge mere vand

Aguardios salg af vandbesparende teknologi til hoteller er gået helt i stå under coronaudbruddet. Til gengæld har cleantech-virksomheden nu lavet et produkt, der skal få os til at vaske hænder oftere og i længere tid.
"Det, vi har lært i al den her coronasnak, der har været, er vigtigheden af at have god håndhygiejne," siger medstifter og CEO i Aguardio, Thomas Munch-Laursen. | Foto: Niels Christensen
"Det, vi har lært i al den her coronasnak, der har været, er vigtigheden af at have god håndhygiejne," siger medstifter og CEO i Aguardio, Thomas Munch-Laursen. | Foto: Niels Christensen

Coronaudbruddet har ramt mange virksomheder på salg og indtjening. Derfor er de nu tvunget til at finde nye veje. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også