CleantechWatch

Teknologi, big data og adfærdspsykologi skal få danskerne til at bruge mindre vand

Teknologivirksomheden Aguardio har rejst ti mio. kr. til udvikling og produktion af en sensor, der kan kappe en femtedel af vandforbruget fra brusebad. Opskriften på succes skal ifølge stifter Thomas Munch-Laursen findes i en kombination af data, teknologi og adfærdsforståelse.

Foto: Aguardio/PR

En kombination af teknologi, data og adfærdspsykologi.

Sådan lyder opskriften på det produkt, der skal få danskerne til at ændre vandvaner og bruge mindre vand. I hvert fald hvis man spørger Thomas Munch-Laursen, der er stifter af og direktør i teknologivirksomheden Aguardio.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs