Nye millioner og markant oprustning skal tredoble tilsyn med greenwashing
Forbrugerombudsmandens tilsyn med vildledende grøn markedsføring skal som minimum tredobles med ny millionbevilling i ryggen.
!["Det er afgørende at intensivere tilsynet nu, fordi vi ser, at greenwashing bliver anvendt i større omfang," siger forbrugerombudsmand Christina Toftegaard Nielsen. | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13625770.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7j7vm11teyhpild8c8o.jpg)
Tilsynet med greenwashing bliver styrket markant, efter Forbrugerombudsmanden har fået ny millionbevilling på finansloven.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.