Udvikling og salgsfremstød koster fortsat knaster for producent af affaldssensorer

Nordsense tabte godt 30 mio. kr. sidste år, hvor investeringer i nye salgsteams og teknologiudvikling var de store udgiftsposter. Det er i tråd med strategien, lyder det fra ledelsen.
Foto: Nordsense / PR
Foto: Nordsense / PR

Danske Nordsense, der producerer sensorer og udvikler software til mere effektive affaldstømninger, fortsætter med at generere store underskud for sine investorer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også