Swappie lancerer nye tiltag i jagten på erhvervskunder
Med lanceringen af to nye programmer og en dugfrisk forbrugerundersøgelse på vej, er elektronikgenanvenderen klar til at gå målrettet efter virksomhedskunderne. Ambitionen er, at virksomhederne på linje med forbrugerne skal have 50 pct. genanvendt elektronik.
![Casper Andersen er landechef for Swappie i Danmark og Irland. Han har tidligere arbejdet for bl.a. Google. | Foto: Swappie / PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13669606.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jf4othtidizufz5csr.jpg)
Virksomhedskunder skal fremover fylde mere i tech-genanvenderen Swappies markedsføring — og forhåbentligt i kundeporteføljen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.