CleantechWatch

Swappie lancerer nye tiltag i jagten på erhvervskunder

Med lanceringen af to nye programmer og en dugfrisk forbrugerundersøgelse på vej, er elektronikgenanvenderen klar til at gå målrettet efter virksomhedskunderne. Ambitionen er, at virksomhederne på linje med forbrugerne skal have 50 pct. genanvendt elektronik.

Casper Andersen er landechef for Swappie i Danmark og Irland. Han har tidligere arbejdet for bl.a. Google. | Foto: Swappie / PR

Virksomhedskunder skal fremover fylde mere i tech-genanvenderen Swappies markedsføring — og forhåbentligt i kundeporteføljen.

Den finske virksomhed har siden årsskiftet lanceret det, de kalder en cirkulær model for erhvervskunder. Frem for konventionelt salg af brugte smartphones, skal virksomheden nu satse mere på at istandsætte erhvervskunders udtjente elektronik for efterfølgende at lease det tilbage til dem.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs