Novozymes planlægger indtog på markedet for CO2-fangst

Med et ønske om ikke at placere alle sine æg i én kurv rummer Novozymes nye strategi en vision om at kaste sig ind i op til 15 nye ventures om året. Allerede nu undersøger det danske selskab mulighederne for at gøre sig gældende inden for CO2-fangst.
Tina Sejersgård Fanø er koncerndirektør i Novozymes. Hun sidder med de forretningsområder, der skal sikre Novozymes' indtjening i fremtiden, bioetanol og landbrug. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Tina Sejersgård Fanø er koncerndirektør i Novozymes. Hun sidder med de forretningsområder, der skal sikre Novozymes' indtjening i fremtiden, bioetanol og landbrug. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Forleden kunne Novozymes præsentere sin nye strategi, der skal løfte selskabet ind i fremtid, hvor blandt andet salget skal fordobles. Tanken med den nye strategi er at skabe et såkaldt biotech-powerhouse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også