Novozymes planlægger indtog på markedet for CO2-fangst
Med et ønske om ikke at placere alle sine æg i én kurv rummer Novozymes nye strategi en vision om at kaste sig ind i op til 15 nye ventures om året. Allerede nu undersøger det danske selskab mulighederne for at gøre sig gældende inden for CO2-fangst.
![Tina Sejersgård Fanø er koncerndirektør i Novozymes. Hun sidder med de forretningsområder, der skal sikre Novozymes' indtjening i fremtiden, bioetanol og landbrug. | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13328396.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7hrid3f18jk5yzscd6n.jpg)
Forleden kunne Novozymes præsentere sin nye strategi, der skal løfte selskabet ind i fremtid, hvor blandt andet salget skal fordobles. Tanken med den nye strategi er at skabe et såkaldt biotech-powerhouse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.