Rederidirektør: Brint eller ammoniak er fremtidens brændstof

Det bliver enten brint eller ammoniak, der skal bruges som fremtidens grønne brændstof. Det mener Euronav-topchef Hugo De Stoop, der udpeger de to kandidater som "vinderne" på vejen mod industriens målsætning om lavere udledning.
Foto: PR / Euronav
Foto: PR / Euronav
AF TRINE VESTERGAARD

Euronavs topchef Hugo De Stoop tror på to kandidater, hvis shippingindustrien skal finde frem til et renere brændstof, der kan sikre målsætningen om lavere udledning i fremtiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også