Luftfilterproducent har vendt skuden i nyt sats på private kunder

Coronakrisen har tvunget luftfilterproducenten Danfilter til at gentænke sin tilgang til markedet, og et sats på private forbrugere frem for industrikunder har nu haft så stor succes, at virksomheden er vokset ud over landets grænser.
Luftfilterproducenten Danfilter måtte under coronakrisen omlægge sin strategi. | Foto: Danfilter/PR
Luftfilterproducenten Danfilter måtte under coronakrisen omlægge sin strategi. | Foto: Danfilter/PR

Ved at omlægge strategien og investere i nye markedet er det lykkedes for filterproducenten Danfilter at vende en kraftig nedgang i omsætningen som følge af coronakrisen til vækst i årets andet kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også