CleantechWatch

Grundfos skruer op for virtuelle møder

Aflyste møder og begrænset mulighed for at rejse rundt i verden har fået Grundfos til at sende headset til en række kunder og invitere dem til møder i den virtuelle verden.

Foto: PR/Grundfos

Et VR-headset, en termokaffekop og dansk chokolade samt en invitation til at mødes i den virtuelle verden. Det er, hvad en række af Grundfos’ største kunder har fået ind ad døren de seneste måneder.

Pumpevirksomheden har skruet op for den digitale mødekultur og i et samarbejde med firmaet Unity Studios udviklet en XR-platform, som gør det muligt at mødes med store kunder - uden at mødes fysisk - og vise produkter frem.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Swappie lancerer nye tiltag i jagten på erhvervskunder

Med lanceringen af to nye programmer og en dugfrisk forbrugerundersøgelse på vej, er elektronikgenanvenderen klar til at gå målrettet efter virksomhedskunderne. Ambitionen er, at virksomhederne på linje med forbrugerne skal have 50 pct. genanvendt elektronik.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Job