Offensiv salgsstrategi fik gang i butikken hos presset vandvirksomhed
Coronakrisen stod til at sætte en brat stopper for ordretilgangen i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, men med en offensiv salgsstrategi har virksomheden formået at vende den negative udvikling, fortæller direktør.
![Foto: Stjernhom/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12261534.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7b97vkcdez516g5v3b89.jpg)
Af Emma Gelbjerg-Hansen
Mens coronakrisen i første omgang så ud til at skrue gevaldigt ned for aktiviteten i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, har en offensiv salgstilgang og en "stor velvilje" fra kunderne atter sat gang i butikken, fortæller direktør i Stjernholm, Kaj Stjernholm.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.