Offensiv salgsstrategi fik gang i butikken hos presset vandvirksomhed

Coronakrisen stod til at sætte en brat stopper for ordretilgangen i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, men med en offensiv salgsstrategi har virksomheden formået at vende den negative udvikling, fortæller direktør.
Foto: Stjernhom/PR
Foto: Stjernhom/PR
Af Emma Gelbjerg-Hansen

Mens coronakrisen i første omgang så ud til at skrue gevaldigt ned for aktiviteten i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, har en offensiv salgstilgang og en "stor velvilje" fra kunderne atter sat gang i butikken, fortæller direktør i Stjernholm, Kaj Stjernholm.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også