CleantechWatch

Offensiv salgsstrategi fik gang i butikken hos presset vandvirksomhed

Coronakrisen stod til at sætte en brat stopper for ordretilgangen i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, men med en offensiv salgsstrategi har virksomheden formået at vende den negative udvikling, fortæller direktør.

Foto: Stjernhom/PR

Mens coronakrisen i første omgang så ud til at skrue gevaldigt ned for aktiviteten i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, har en offensiv salgstilgang og en "stor velvilje" fra kunderne atter sat gang i butikken, fortæller direktør i Stjernholm, Kaj Stjernholm.

CleantechWatch har spurgt ham, hvordan tiden under det danske samfunds nedlukning så ud for ham.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Rådgiver udpeger ny finansdirektør

Sweco Danmark får en erfaren medarbejder i stolen som finansdirektør til august. Han begyndte nemlig som regnskabselev i virksomheden tilbage i 2004.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs