CleantechWatch

Offensiv salgsstrategi fik gang i butikken hos presset vandvirksomhed

Coronakrisen stod til at sætte en brat stopper for ordretilgangen i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, men med en offensiv salgsstrategi har virksomheden formået at vende den negative udvikling, fortæller direktør.

Foto: Stjernhom/PR

Mens coronakrisen i første omgang så ud til at skrue gevaldigt ned for aktiviteten i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, har en offensiv salgstilgang og en "stor velvilje" fra kunderne atter sat gang i butikken, fortæller direktør i Stjernholm, Kaj Stjernholm.

CleantechWatch har spurgt ham, hvordan tiden under det danske samfunds nedlukning så ud for ham.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Job