Miljøteknik-direktør: Det danske brand er ikke, hvad det har været
Danske miljøteknikvirksomheder er blevet overhalet indenom af europæiske konkurrenter, og det danske brand har ikke længere samme virkning på de udenlandske markeder, lyder det fra cleantech-virksomheden Stjernholms direktør.
![Foto: Miriam Dalsgaard](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12062225.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7a0ybbvujaes2pmp2gh.jpg)
Af Emma Gelbjerg-Hansen
Det danske brand inden for miljøteknologi og grønne løsninger er ikke, hvad det har været.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Vand og Teknik satser på sjællandsk vækst
For abonnenter