CleantechWatch

Miljøteknik-direktør: Det danske brand er ikke, hvad det har været

Danske miljøteknikvirksomheder er blevet overhalet indenom af europæiske konkurrenter, og det danske brand har ikke længere samme virkning på de udenlandske markeder, lyder det fra cleantech-virksomheden Stjernholms direktør.

Foto: Miriam Dalsgaard

Det danske brand inden for miljøteknologi og grønne løsninger er ikke, hvad det har været.

Sådan lyder dommen fra Kaj Stjernholm, direktør i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, som leverer vandbehandlingsløsninger til offentlige og private vandselskaber og til landbruget.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs