CleantechWatch

Miljøteknik-direktør: Det danske brand er ikke, hvad det har været

Danske miljøteknikvirksomheder er blevet overhalet indenom af europæiske konkurrenter, og det danske brand har ikke længere samme virkning på de udenlandske markeder, lyder det fra cleantech-virksomheden Stjernholms direktør.

Foto: Miriam Dalsgaard

Det danske brand inden for miljøteknologi og grønne løsninger er ikke, hvad det har været.

Sådan lyder dommen fra Kaj Stjernholm, direktør i miljøteknikvirksomheden Stjernholm, som leverer vandbehandlingsløsninger til offentlige og private vandselskaber og til landbruget.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Re-Match opnår fuldtegning i aktieudbud på få timer

"Vi er yderst tilfredse med den positive udvikling her til morgen, der gør, at vi allerede er nået hertil," siger Laurits Bach Sørensen, bestyrelsesformand i Re-Match, som dermed er et skridt tættere på den børsnotering, virksomheden har genoptaget arbejdet imod.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Job