Dansk tøjbrand indleder partnerskab med finsk genanvendelsesspecialist

Ganni lancerer ved den igangværende modeuge sin første t-shirt lavet af tekstilaffald gennem finsk teknologi. ”Først når de skalerer, har de bæredygtige løsninger reel impact,” siger stifter af det danske brand.
”Så snart prisen er konkurrencedygtig, skal de bæredygtige løsninger nok skalere,” siger Ganni-stifter Nicolaj Reffstrup. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
”Så snart prisen er konkurrencedygtig, skal de bæredygtige løsninger nok skalere,” siger Ganni-stifter Nicolaj Reffstrup. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

At skalere teknologi, der kan skabe en mere bæredygtig modeindustri, står højt på dagsordenen for stifter af det danske brand Ganni, Nicolaj Reffstrup.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også