Forbrugerråd kritiserer Aquaporin for at være på kant med markedsføringsregler
Aquaporin går lige til grænsen, når de bruger frygten for PFAS i deres markedsføring af rensningsfiltre til privat brug, lyder det fra Forbrugerrådet Tænk.
Det kan være på kant med markedsføringsreglerne, at vandteknikvirksomheden Aquaporin bruger frygten for PFAS i en annonce, der skal promovere virksomhedens vandrensningsfiltre, der kan rense for miljøfremmede stoffer, til private forbrugere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Aquaporin oppræciserer prognosen for salget
For abonnenter
Aquaporin indgår nyt samarbejde om PFAS-rensning
For abonnenter