Forbrugerråd kritiserer Aquaporin for at være på kant med markedsføringsregler

Aquaporin går lige til grænsen, når de bruger frygten for PFAS i deres markedsføring af rensningsfiltre til privat brug, lyder det fra Forbrugerrådet Tænk. 
Ifølge Aquaporin skal virksomhedens vandrensningsteknologi ses som et supplement til den kommunale vandrensning herhjemme, der endnu ikke har påvist, at den renser effektivt for PFAS. | Foto: Aquaporin/pr
Ifølge Aquaporin skal virksomhedens vandrensningsteknologi ses som et supplement til den kommunale vandrensning herhjemme, der endnu ikke har påvist, at den renser effektivt for PFAS. | Foto: Aquaporin/pr

Det kan være på kant med markedsføringsreglerne, at vandteknikvirksomheden Aquaporin bruger frygten for PFAS i en annonce, der skal promovere virksomhedens vandrensningsfiltre, der kan rense for miljøfremmede stoffer, til private forbrugere. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også