CleantechWatch

Danva om oversete forbrugervalg: Kundepanel kan være en bedre løsning

Få stiller op og få afgiver stemmer til vandselskabernes forbrugervalg, der afholdes hvert fjerde år, lyder det fra brancheorganisationen Danva. Det kan løses med en ny model for forbrugerinddragelse, lyder det.

Foto: Mikkel Hørlyck

De færreste kender til det, selvom det lovbestemt skal afholdes hvert fjerde år: Nu er det atter tid til, at forbrugere kan stemmes ind vandselskabers bestyrelse.

I år skal de fleste vandselskaber nemlig for tredje gang afholde såkaldte forbrugervalg, hvor op til to forbrugerrepræsentanter skal vælges.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs