Danva om oversete forbrugervalg: Kundepanel kan være en bedre løsning

Få stiller op og få afgiver stemmer til vandselskabernes forbrugervalg, der afholdes hvert fjerde år, lyder det fra brancheorganisationen Danva. Det kan løses med en ny model for forbrugerinddragelse, lyder det.
Foto: Mikkel Hørlyck
Foto: Mikkel Hørlyck

De færreste kender til det, selvom det lovbestemt skal afholdes hvert fjerde år: Nu er det atter tid til, at forbrugere kan stemmes ind vandselskabers bestyrelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også