Danva om oversete forbrugervalg: Kundepanel kan være en bedre løsning
Få stiller op og få afgiver stemmer til vandselskabernes forbrugervalg, der afholdes hvert fjerde år, lyder det fra brancheorganisationen Danva. Det kan løses med en ny model for forbrugerinddragelse, lyder det.
![Foto: Mikkel Hørlyck](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12935334.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7fjefu8hydgjj0wt91n.jpg)
De færreste kender til det, selvom det lovbestemt skal afholdes hvert fjerde år: Nu er det atter tid til, at forbrugere kan stemmes ind vandselskabers bestyrelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.