Ny strategi er første skridt mod et helt nyt Grundfos

Mads Nipper, topchef i Grundfos, er klar med en 2025-strategi, som skal transformere industrigiganten fra at være en regulær pumpefabrikant til et vandløsningsselskab.
Foto: Casper Dalhoff/ERH | Foto: Casper Dalhoff/ERH
Foto: Casper Dalhoff/ERH | Foto: Casper Dalhoff/ERH
Michael Stenvei, Finans

I 74 år har pumper været Grundfos-forretningens dna. Nu lægger en spritny strategi op til en transformation af det Grundfos, som omverdenen og de 19.000 ansatte kender i dag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også