CleantechWatch

Ny strategi er første skridt mod et helt nyt Grundfos

Mads Nipper, topchef i Grundfos, er klar med en 2025-strategi, som skal transformere industrigiganten fra at være en regulær pumpefabrikant til et vandløsningsselskab.

Foto: Casper Dalhoff/ERH | Foto: Casper Dalhoff/ERH

I 74 år har pumper været Grundfos-forretningens dna. Nu lægger en spritny strategi op til en transformation af det Grundfos, som omverdenen og de 19.000 ansatte kender i dag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Her er ugens bedste historier på CleantechWatch

Frasalg af aktier som følge af en høj arveafgift, et forslag til en ny emballagelov fra EU og flere vandfolk til rådgivningsbranchen er blandt andet nogle af de ting, der har været på tapetet i ugens løb.

Læs også

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs