CleantechWatch

Ny strategi er første skridt mod et helt nyt Grundfos

Mads Nipper, topchef i Grundfos, er klar med en 2025-strategi, som skal transformere industrigiganten fra at være en regulær pumpefabrikant til et vandløsningsselskab.

Foto: Casper Dalhoff/ERH | Foto: Casper Dalhoff/ERH

I 74 år har pumper været Grundfos-forretningens dna. Nu lægger en spritny strategi op til en transformation af det Grundfos, som omverdenen og de 19.000 ansatte kender i dag.

"Strategien er grundstenen til en transformation, der fører Grundfos fra at være leverandør af pumper til på sigt at være et reelt vandløsningsselskab, som stadig sælger mange af verdens bedste pumper," siger Mads Nipper, koncernchef i Grundfos.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs