Efterspørgsel på alternativer til plast øger svenske Holmens salg af papemballage

Svenske Holmen AB sælger mere papemballage som følge af stigende efterspørgsel på alternativer til plast. Men et produktionsstop mindsker overskuddet i forhold til samme periode sidste år.   
Foto: ROLF ANDERSSON
Foto: ROLF ANDERSSON

Den svenske papproducent Holmen AB øger sit nettosalg af papemballage fra 4,4 mia. svenske kr., svarende til ca. 3,1 mia. danske kr., i perioden januar-september 2018 til 4,7 mio. svenske kroner, ca. 3,3 mia. danske kr., i den tilsvarende periode i 2019. Det fremgår af virksomhedens 3. kvartalsrapport.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også