Efterspørgsel på alternativer til plast øger svenske Holmens salg af papemballage
Svenske Holmen AB sælger mere papemballage som følge af stigende efterspørgsel på alternativer til plast. Men et produktionsstop mindsker overskuddet i forhold til samme periode sidste år.
![Foto: ROLF ANDERSSON](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11695984.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc77l5elvuvnc189pzei31.jpg)
Den svenske papproducent Holmen AB øger sit nettosalg af papemballage fra 4,4 mia. svenske kr., svarende til ca. 3,1 mia. danske kr., i perioden januar-september 2018 til 4,7 mio. svenske kroner, ca. 3,3 mia. danske kr., i den tilsvarende periode i 2019. Det fremgår af virksomhedens 3. kvartalsrapport.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.