CleantechWatch

FN-mål er blevet big business for Rambøll

Rambølls strategi om at binde en stor del af omsætningen op på FN's verdensmål blev mødt med skepsis i markedet og kaldt fluffy. Det viste sig imidlertid at blive en god forretning. Nu vil koncernchef Jens-Peter Saul tage klimasatset til næste niveau.

Foto: PR/Rambøll

Da Rambølls koncernchef, Jens-Peter Saul, for år tilbage blev præsenteret for FN's verdensmål ved deres lancering på FN-topmødet i 2015, tænkte han, at det næsten var som at se ned i Rambølls eget kompetencekatalog.

Den observation skulle vise sig at blive afgørende for den rådgivende ingeniørvirksomhed, som kort tid efter kunne præsentere sin strategi for 2016-2021 med et konkret mål om at få 40 pct. af omsætningen til at 'understøtte' selvsamme FN-mål.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs