FN-mål er blevet big business for Rambøll

Rambølls strategi om at binde en stor del af omsætningen op på FN's verdensmål blev mødt med skepsis i markedet og kaldt fluffy. Det viste sig imidlertid at blive en god forretning. Nu vil koncernchef Jens-Peter Saul tage klimasatset til næste niveau.
Foto: PR/Rambøll
Foto: PR/Rambøll

Da Rambølls koncernchef, Jens-Peter Saul, for år tilbage blev præsenteret for FN's verdensmål ved deres lancering på FN-topmødet i 2015, tænkte han, at det næsten var som at se ned i Rambølls eget kompetencekatalog.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også