FN-mål er blevet big business for Rambøll
Rambølls strategi om at binde en stor del af omsætningen op på FN's verdensmål blev mødt med skepsis i markedet og kaldt fluffy. Det viste sig imidlertid at blive en god forretning. Nu vil koncernchef Jens-Peter Saul tage klimasatset til næste niveau.
![Foto: PR/Rambøll](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11987938.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79km9s5p3k2vjoqtqi.jpg)
af SIMON VALEUR
Da Rambølls koncernchef, Jens-Peter Saul, for år tilbage blev præsenteret for FN's verdensmål ved deres lancering på FN-topmødet i 2015, tænkte han, at det næsten var som at se ned i Rambølls eget kompetencekatalog.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Vand er Rambølls største vækstmaskine
For abonnenter