Internationale spillere og opkøb skærper konkurrencen på markedet for rådgivning

ÅRET DER GIK: Direktøren i Rambøll Water ser tilbage på et år, der har været præget af hård konkurrence fra internationale spillere og flere opkøb. Vinderen bliver den virksomhed, der formår at koble det lokale med det nationale og globale, fortæller hun som den første i CleantechWatchs nytårsserie 'Året der gik.'
Foto: Rambøll/PR
Foto: Rambøll/PR
Af Emma Gelbjerg-Hansen

2019 har været præget af opkøb – både for Rambøll selv og for rådgivervirksomhedens konkurrenter – og markedet er fortsat udfordret af internationale spillere, fortæller direktør for Rambøll Water, Annette Raben.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også