Orbicon: Kunderne forventer i højere grad adgang til international ekspertise

ÅRET DER GIK: Det har været et begivenhedsrigt år for Orbicon, der er blevet opkøbt af en stor, international spiller. Nu venter et 2020, hvor den danske rådgivervirksomhed skal kombinere et globalt udsyn med en lokal forankring, fortæller Orbicons adm. direktør i CleantechWatchs nytårsserie 'Året der gik.'
Foto: PR/Orbicon
Foto: PR/Orbicon
Af Emma Gelbjerg-Hansen

Salget af Orbicon til den canadiske rådgivervirksomhed WSP blev 2019's højdepunkt for Per Christensen, adm. direktør i Orbcion. Nu skal den danske virksomhed finde sin plads med en stor, international spiller som ejer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også