Aquaporin har "justeret" markedsføring efter kritik fra forbrugervagthund

Cleantech-virksomheden har modtaget kritik for at gå for langt i sin promovering af PFAS-renseløsninger til private. ”Vi har taget kritikken meget seriøst,” siger adm. direktør.
”Vi vurderer løbende vores indhold og eksterne materiale i henhold til gældende lovgivning,” siger adm. direktør Matt Boczkowski. | Foto: Aquaporin / PR
”Vi vurderer løbende vores indhold og eksterne materiale i henhold til gældende lovgivning,” siger adm. direktør Matt Boczkowski. | Foto: Aquaporin / PR

Ledelsen i Aquaporin har gået sin markedsføring efter i sømmene, efter cleantech-virksomheden har modtaget kritik for sin promovering af produktet A2O Pure, der ifølge selskabet kan rense drikkevand hos private for PFAS.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også