Bactiquant vil rejse tocifret millionbeløb til indtog på nyt marked
Cleantech-virksomheden Bactiquant har udviklet en ny strategi for at indtage pharma-industrien, efter at Novo Nordisk har købt ind af virksomhedens vandteknologi. Eksekveringen kræver ny kapital til både konsolidering og målretning mod det nye marked.
![Bactiquant havde første handelsdag på First North den 5. februar 2021. Efter blot tre timer var aktiekursen oppe med 200 pct., men denne er dog faldet igen sidenhen. | Foto: Bactiquant/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13758726.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jtzdvy7d1ildv0545x.jpg)
Bactiquant, der indtrådte på First North i februar 2021, skal rejse et sted mellem 25 og 35 mio. kr. til sin nyeste markedsstrategi, der er blevet døbt Bactiquant 2.0 af selskabets ledelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bactiquant nedjusterer forventningerne til 2022
For abonnenter