CleantechWatch

Forbrugerne ændrer adfærd: Coronakrisen kan skabe ny vækst hos Novozymes

Millioner af forbrugere spiser hyppigere hjemme, er blevet mere bevidste om sundhed og vasker hyppigere tøj. Coronakrisen har udløst adfærdsændringer, som styrker salget hos Novozymes. Salget af enzymer til bioenergi er dog kørt i grøften.

Foto: PR/Novozymes

Coronakrisen har sendt chokbølger gennem Novozymes' aktiviteter, men på længere sigt kan pandemien styrke flere af ingredienskoncernens forretningsområder.

Det vurderer Ester Baiget, adm. direktør for Novozymes, som netop har offentliggjort regnskab for tredje kvartal.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs