CleantechWatch

Forbrugerne ændrer adfærd: Coronakrisen kan skabe ny vækst hos Novozymes

Millioner af forbrugere spiser hyppigere hjemme, er blevet mere bevidste om sundhed og vasker hyppigere tøj. Coronakrisen har udløst adfærdsændringer, som styrker salget hos Novozymes. Salget af enzymer til bioenergi er dog kørt i grøften.

Foto: PR/Novozymes

Coronakrisen har sendt chokbølger gennem Novozymes' aktiviteter, men på længere sigt kan pandemien styrke flere af ingredienskoncernens forretningsområder.

Det vurderer Ester Baiget, adm. direktør for Novozymes, som netop har offentliggjort regnskab for tredje kvartal.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

TrialBanner_Desktop_CleantechWatch.png

Seneste nyt

Job

Se flere

Se flere