Forbrugerne ændrer adfærd: Coronakrisen kan skabe ny vækst hos Novozymes
Millioner af forbrugere spiser hyppigere hjemme, er blevet mere bevidste om sundhed og vasker hyppigere tøj. Coronakrisen har udløst adfærdsændringer, som styrker salget hos Novozymes. Salget af enzymer til bioenergi er dog kørt i grøften.
![Foto: PR/Novozymes](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12502391.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7cut2j8f6ur1m56o43nn.jpg)
AF LARS ATTRUP
Coronakrisen har sendt chokbølger gennem Novozymes' aktiviteter, men på længere sigt kan pandemien styrke flere af ingredienskoncernens forretningsområder.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Novozymes-chef: "Lettelse" i bioenergi
For abonnenter