Forbrugerne ændrer adfærd: Coronakrisen kan skabe ny vækst hos Novozymes

Millioner af forbrugere spiser hyppigere hjemme, er blevet mere bevidste om sundhed og vasker hyppigere tøj. Coronakrisen har udløst adfærdsændringer, som styrker salget hos Novozymes. Salget af enzymer til bioenergi er dog kørt i grøften.
Foto: PR/Novozymes
Foto: PR/Novozymes
AF LARS ATTRUP

Coronakrisen har sendt chokbølger gennem Novozymes' aktiviteter, men på længere sigt kan pandemien styrke flere af ingredienskoncernens forretningsområder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også