Mads Nipper bliver kaldt et omvandrende varemærke: "Jeg siger nej til utrolig meget, og måske skulle jeg sige nej til 10 pct. mere"

Mads Nipper gør en dyd ud at være synlig som topchef. At holde oplæg, engagere sig på den politiske scene og skrive Twitter-updates kan dog hurtigt absorbere al tid, advarer han.
Foto: Casper Dalhoff/ERH
Foto: Casper Dalhoff/ERH
Af Sille Wulff Mortensen, Finans

Tror man på, at fortiden gentager sig, ser det sort ud for Mads Nipper.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også