Øget salg af cleantech-løsninger løfter Alfa Lavals bundlinje med 35 pct.

I et tredje kvartal med fremgang i både vand-, energi- og marinedivisionen lykkedes det den svenske udstyrsproducent Alfa Laval at øge sin omsætning med en femtedel. På bundlinjen er resultatet over en tredjedel større end samme periode af sidste år.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen
Af Simon Valeur og Emma Gelbjerg-Hansen

Svenske Alfa Laval fortsætter af vækstsporet og kommer ud af tredje kvartal med fremgang på samtlige forretningsområder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også