Øget salg af cleantech-løsninger løfter Alfa Lavals bundlinje med 35 pct.

I et tredje kvartal med fremgang i både vand-, energi- og marinedivisionen lykkedes det den svenske udstyrsproducent Alfa Laval at øge sin omsætning med en femtedel. På bundlinjen er resultatet over en tredjedel større end samme periode af sidste år.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen
Af Simon Valeur og Emma Gelbjerg-Hansen

Svenske Alfa Laval fortsætter af vækstsporet og kommer ud af tredje kvartal med fremgang på samtlige forretningsområder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også