Ragn-Sells vil have kommuner til at kickstarte efterspørgslen på grøn plast

Det kræver øget efterspørgsel efter genanvendt plast, hvis nyt grønt varemærke skal blive en succes, mener adm. direktør i Ragn-Sells, Massimo Forti, der peger på kommunernes indkøbspolitik som et oplagt sted at sætte ind.
Foto: Ragn-Sells/PR
Foto: Ragn-Sells/PR

Ragn-Sells Danmark har sammen med en række samarbejdspartnere lanceret et nyt varemærke for genanvendt dansk plast, der skal sikre mere genanvendelse af det blandede og beskidte plastikaffald, der ofte ender til forbrænding.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også