CleantechWatch

Startup har tidoblet sit overskud efter corona

Den lille virksomhed Postevand, der sælger vand på karton, fik for alvor gang i forretningen i 2021 på trods af nedlukninger af samfundet og et markedsføringsbudget på nul kroner.

Foto: Johanna Hvidtved

”Jeg føler, vi er i gang med vores første år i Postevand. Det er egentlig først nu, vi får et reelt billede af, hvad og hvor meget kunderne efterspørger i normale tider.”

Sådan siger direktør og medejer af Postevand, Andreas Lemche, der i det seneste halvandet års tid har overværet sin virksomhed få luft under vingerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs