CleantechWatch

Leverandører kan ikke genkende sig selv i Waturus salgsmateriale

Efter en enkelt workshop blev et konsulentfirma fremhævet som partner i Waturus salgsmateriale til investorer inden børsnotering. Dansk Aktionæreforening ser med stor alvor på de "fejlagtige oplysninger".

Foto: Skærmbillede fra Waturu

Flere virksomheder har svært ved at genkende den beskrivelse, som det børsnoterede greentech-selskab Waturu har tegnet af samarbejdet med dem i forbindelse med Waturus børsnotering i 2019.

Waturu hentede 17,75 mio. kr. i ny kapital ved børsnoteringen på baggrund af et salgsmateriale, som bl.a. beskrev en stribe partnerskaber med velrenommerede virksomheder som FM Mattsson Mora Group og Saint-Gobain.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs