CleantechWatch

Grundfos tager hul på transformation – men coronaudbrud giver hård opstart

Grundfos-topchef Mads Nipper kigger ind i et 2020, der ifølge virksomhedens strategi skal byde på flere opkøb og blandt andet gøre virksomheden kendt for vandløsninger. Dog truer coronavirus med at besværliggøre planerne.

Mads Nipper, adm. direktør i Grundfos. Billedet er et arkivfoto og stammer fra præsentationen af Grundfos' 2018-resultater. Foto: Casper Dalhoff/ERH

Med 2019 i ryggen har Mads Nipper taget hul på den strategi, der over de næste fem år skal definere et nyt Grundfos med et øget fokus på digitalisering, bæredygtighed og vandløsninger.

Allerede i år er der opkøb på tegnebrættet, men der er også en ubekendt faktor i form af udbruddet af corona-virus, der truer med at besværliggøre de planer og vækstmål, der skal sætte gang i transformationen.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

TrialBanner_Desktop_CleantechWatch.png

Seneste nyt

Job

Se flere

Se flere