Grundfos tager hul på transformation – men coronaudbrud giver hård opstart

Grundfos-topchef Mads Nipper kigger ind i et 2020, der ifølge virksomhedens strategi skal byde på flere opkøb og blandt andet gøre virksomheden kendt for vandløsninger. Dog truer coronavirus med at besværliggøre planerne.
Mads Nipper, adm. direktør i Grundfos. Billedet er et arkivfoto og stammer fra præsentationen af Grundfos' 2018-resultater. | Foto: Casper Dalhoff/ERH
Mads Nipper, adm. direktør i Grundfos. Billedet er et arkivfoto og stammer fra præsentationen af Grundfos' 2018-resultater. | Foto: Casper Dalhoff/ERH
Af Emma Gelbjerg-Hansen

Med 2019 i ryggen har Mads Nipper taget hul på den strategi, der over de næste fem år skal definere et nyt Grundfos med et øget fokus på digitalisering, bæredygtighed og vandløsninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også