CleantechWatch

Influencere skal få unge til at pante mere

Selv om Danmark med en returprocent på 93 er verdensmester i pant, kom 143 mio. dåser og flasker med pant ikke retur sidste år. Især unge er dårlige til at pante, viser en undersøgelse fra Coca Cola, der med nye midler vil forsøge at ændre unges adfærd.

Foto: Coca-Cola PR

143.000.000 dåser og flasker med pantmærke på forsvandt sidste år på vejen fra køb til pantmaskine.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra CleantechWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

CleantechWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs